Strona główna www.bip.gov.pl

01.07.2024

Dyrektor Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie zwraca się z uprzejmą prośbą o wycenę dostaw: ” Mięsa drobiowego, wieprzowego, wołowego, wędlin do Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie” – informacje i dokumentacja w załącznikach.

Termin składania ofert do 05.07.2024 r. do godziny 11.00 w sekretariacie w siedzibie Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie lub na adres email: zamowienia[at]koronowo.oow.gov.pl

Głównym kryterium w ocenianiu ofert jest cena – 100%.

Osoba do kontaktu w sprawie dostaw –  Sylwia Manys (intendent) – 664581019 lub 523822275 – od 8.00 do 15.00.

Załączniki:

  1. Formularz oferty.
  2. Specyfikacja.
  3. Druk oświadczenia załącznik nr 2
  4. Druk oświadczenie – wykluczenie – załącznik nr 3
  5. Wzór umowy
  6. Klauzula informacyjna przetwarzania danych osobowych.

Pobierz wszystkie załączniki (zip).

 

24.04.2024

Dyrektor Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie zwraca się z uprzejmą prośbą o wycenę: ”Dostawy sprzętu komputerowego do pracowni informatycznej w Okręgowym Ośrodku Wychowawczym w Koronowie” – informacje i dokumentacja w załącznikach.

Termin składania ofert do 30.04.2024 r. do godziny 11.00 w sekretariacie w siedzibie Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie lub w formie elektronicznej: zamowienia@koronowo.oow.gov.pl

Kryterium 100% cena.

Osoby do kontaktu w sprawie dostawy – Rafał Żydkiewicz – kierownik gospodarczy – 664587222, r.zydkiewicz@koronowo.oow.gov.pl,

Tomasz Buła – specjalista, t.bula@koronowo.oow.gov.pl  

Załączniki:

  1. SIWZ
  2. Załącznik nr 3 do SIWZ – szczegóły techniczne sprzętu komputerowego
  3. Umowa wzór
  4. Formularz oferty
  5. Załącznik nr 1 do formularza ofertowego – zestawienie cenowe oferowanego sprzętu komputerowego i oprogramowania.
  6. Załącznik nr 2 do formularza ofertowego – druk oświadczenia.
  7. Załącznik nr 3 druk oświadczenia – wykluczenie.
  8. Klauzula informacyjna RODO

Pobierz wszystkie załączniki (zip).

Aktualizacja z dnia 29.04.2024

Odpowiedzi na pytania oferentów dotyczące postępowania w sprawie wyceny na ”Dostawy sprzętu komputerowego do pracowni informatycznej w Okręgowym Ośrodku Wychowawczym w Koronowie” .

Pobierz plik (zip).

 

02.04.2024

Dyrektor Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie zwraca się z uprzejmą prośbą o wycenę roboty budowlanej: „Modernizacja łazienki na parterze budynku internatu w Okręgowym Ośrodku Wychowawczym w Koronowie” – informacje i dokumentacja w załącznikach.

Kryteria oceny ofert zawarte w „SIWZ modernizacja łazienki na parterze budynku internatu  w Okręgowym Ośrodku Wychowawczym w Koronowie” – 80% cena, 20% gwarancja.

Istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej pomieszczenia łazienki przeznaczonego do modernizacji przed złożeniem oferty w godzinach 8-14 od poniedziałku do piątku na terenie Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie, ul. Dworcowa 36, 86-010 Koronowo

Termin składania ofert do 09.04.2024 r. do godziny 11.00 w sekretariacie w siedzibie Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie lub na email: zamowienia@koronowo.oow.gov.pl

Osoba do kontaktu w sprawie zapytanie cenowego – Rafał Żydkiewicz – kierownik gospodarczy – tel. 664587222, r.zydkiewicz@koronowo.oow.gov.pl

Załączniki:

  1. Przedmiar robót.
  2. Projekt
  3. Wzór drzwi łazienka
  4. SIWZ.
  5. Formularz oferty.
  6. Druki oświadczeń załącznik nr 2 i nr 3
  7. Wzór umowy
  8. Oświadczenie o ochronie prywatności (RODO)

Pobierz wszystkie załączniki (zip).

 

12.02.2024

Dyrektor Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie zwraca się z uprzejmą prośbą o wycenę usługi pn.:  „ Usługi medyczne lekarza ginekologa dla wychowanek w Okręgowym Ośrodku Wychowawczym w Koronowie” – informacje i dokumentacja w załącznikach.

Termin składania ofert do 21.02.2024 r. do godziny 11.00 w sekretariacie w siedzibie Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie, ul. Dworcowa 36, 86-010 Koronowo lub na adres e-mail: zamowienia[at]koronowo.oow.gov.pl

Pytania prosimy kierować do Pana Rafała Żydkiewicza –kierownika gospodarczego - 664587222

Kryterium 100% cena.

Załączniki:

  1. Formularz oferty
  2. Specyfikacja – załącznik nr 1
  3. Druk oświadczeń – załącznik  nr 2
  4. Druk oświadczenia - załącznik nr 3
  5. Wzór umowy.
  6. Klauzula informacyjna RODO

Pobierz wszystkie załączniki (zip).

 

07.02.2024

Dyrektor Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie zwraca się z uprzejmą prośbą o wycenę: ” Dostaw artykułów chemii gospodarczej do Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w  Koronowie” – informacje i dokumentacja w załącznikach.

Termin składania ofert do 20.02.2024 r. do godziny 11.00 w sekretariacie w siedzibie Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie lub w formie elektronicznej na adres: zamowienia[at]koronowo.oow.gov.pl

Kryterium 100% cena.

Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 20.02.2024 r. o godzinie 11.10 w Sali konferencyjnej w budynku administracji OOW w Koronowie, ul. Dworcowa 36.

Osoba do kontaktu w sprawie dostaw – Rafał Żydkiewicz - 664587222, Lucyna Golańska – 523822275, 889774509 – poniedziałek - piątek od 8.00 do 15.00.

Załączniki:

  1. Formularz oferty.
  2. Druk oświadczenia – załącznik nr 2
  3. Druk oświadczenia –wykluczenie załącznik nr 3
  4. Specyfikacja.
  5. Wzór umowy.
  6. Klauzula informacyjna RODO

Pobierz wszystkie załączniki (zip).

 

24.01.2024

Dyrektor Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie zwraca się z uprzejmą prośbą o wycenę artykułów spożywczych wg słownika zamówień publicznych (CPV) grupa 032 (warzywa i owoce) dostarczanych do Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie.

Termin dostarczenia ofert do 29.01.2024 r. do godziny 11.00, jawne otwarcie ofert nastąpi 29.01.2024 o godzinie 11.10 w Sali konferencyjnej budynku administracji OOW w Koronowie, ul. Dworcowa 36.

Kryterium 100% cena.

Oferty mogą być dostarczone w formie papierowej na adres Okręgowy Ośrodek Wychowawczy w Koronowie ul. Dworcowa 36, 86-010 Koronowo – sekretariat lub elektronicznej na adres email: zamowienia@koronowo.oow.gov.pl

Pytania proszę kierować do pani Sylwii Manys intendentki – 664581019, zamowienia@koronowo.oow.gov.pl

 Załączniki:

  1. Formularz oferty
  2. Druk oświadczenia – załącznik nr 2
  3. Druk oświadczenia wykluczenie – załącznik nr 3
  4. Specyfikacja zamówienia.
  5. Wzór umowy.
  6. Klauzula informacyjna RODO

Pobierz wszystkie załączniki (zip).

 

12.12.2023

Dyrektor Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie zwraca się z uprzejmą prośbą o wycenę dostaw: ” Artykułów szkolnych i biurowych do Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie” – informacje i dokumentacja w załącznikach.

Termin składania ofert do 18.12.2023 r. do godziny 11.00 w sekretariacie w siedzibie Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie w formie:

- pisemnej (osobiście, listownie) na adres: Dworcowa 36, 86-010 Koronowo

- w wersji elektronicznej na e-mail: zamowienia@koronowo.oow.gov.pl 

Głównym kryterium w ocenianiu ofert jest cena – 100%.

Osoba do kontaktu w sprawie dostaw – Rafał Żydkiewicz – kierownik gospodarczy – 664587222, Lucyna Golańska – magazynier - 889774509

Załączniki:

  1. Formularz oferty.
  2. Specyfikacja zamówienia.
  3. Wzór umowy.
  4. Druk oświadczenia załącznik nr 2,
  5. Druk oświadczenia wykluczenie załącznik nr 3
  6. Wzór umowy
  7. Klauzula informacyjna w związku z ogłoszeniem o zamówieniu publicznym.

Pobierz wszystkie załączniki (zip).

******************************************

Aktualizacja z dnia 14.12.2023.

Pytania oferenta:

  1. Poz nr 25- Producent PENTEL nie posiada w swojej ofercie długopisu K106- czy Zamawiający ma na myśli  długopis Pentel K116?
  2. Poz nr 40 i 41- czy w formularzu cenowym ma być skalkulowana cena za sztukę, czyli 1 arkusz kalki?
  3. Poz nr 69 -Zamawiający podaje jednostkę miary opakowanie, czy powinny zostać skalkulowane markery komplet 4 kolory czy opakowanie markerów 1 koloru w ilości 12 szt?
  4. Poz nr 76- czy Zamawiający ma na myśli zakładki indeksujące? Jeśli tak, poprosimy o wymiar.
  5. Poz nr 97- pojemniki są sprzedawane na sztuki, Zamawiający podaje opakowanie, prosimy o doprecyzowanie ile pudeł powinno być w opakowaniu.
  6. Poz nr 99- Zamawiający w tej pozycji wymaga wkładu do długopisu z pozycji 95. Natomiast pozycja 95, to pędzelek. Czy Zamawiający ma na myśli wkład pasujący do długopisu z pozycji 98?
  7. Poz nr 109,111- Czy wycenić skoroszyt z folii PP czy tekturowy?
  8. Poz nr 110- Jaka pojemność farb powinna zostać skalkulowana?
  9. Poz nr 112- Czy Zamawiający ma na myśli spinacze 28mm pakowane po 100 szt?
  10. Poz nr 113-115 Proszę o doprecyzowanie, jakich rozmiarów powinny być klipy. Klipy występują w rozmiarach 15,19,25,32,41,51mm.
  11. Poz nr 121- Zamawiający w opisie podał iż taśma powinna być pakowana po 12 szt, jednak w jednostce miary podana została sztuka. Czy powinniśmy podać cenę za sztukę taśmy, czy za opakowanie 12 szt?
  12. Poz nr 122- Zamawiający wymaga wyceny taśmy szerokiej. Czy ma na myśli taśmę o szerokości 24mm?
  13. Poz nr 154- Czy Zamawiający ma na myśli świece stołowe?
  14. Poz nr 161-164 - sztućce jednorazowe są pakowane po 100 szt. Zwracamy się o zmianę opisu z 50na 100 szt. Przepakowywanie tego typu towaru jest niehigieniczne i uporczywe.
  15. Poz nr 166- Ile miseczek powinno zawierać opakowanie?
  16. Poz nr 167- Czy Zamawiający ma na myśli tackę grillową aluminiową czy tackę papierową  na której już spożywa się potrawy z grilla?
  17. Poz nr 168- Czy Zamawiający ma na myśli tackę grillową aluminiową czy tackę papierową  na której już spożywa się potrawy z grilla? Dodatkowo proszę o doprecyzowanie ile sztuk w opakowaniu?
  18. Poz nr 175- Serwetki gastronomiczne pakowane po 500 szt. występują w kolorze białym, kolorowe zwykle pakowane są po 200 szt. Zwracamy się z prośbą o zmianę opisu.

Odpowiedzi Zamawiającego:

  1. Ad.poz.25 tak to długopis  Pentel  K116
  2. Ad. Poz.40 kalka techniczna blok A-4  20 arkuszy
  3. Ad.poz.41 kalka ołówkowa a-4-25 arkuszy
  4. Ad.poz.69 marker suchościeralny 4 szt./op.
  5. Ad.poz.76 zakładka indeksująca 12 x 43 mm 4 x 35 zakładek
  6. Ad.poz.97 pojemnik do archiwizacji dokumentów w formacie A-4 w sztukach, tekturowy
  7. Ad. Poz.99 tak to wkład do długopisu z pozycji 98
  8. Ad.poz.109 i 111 skoroszyty tekturowe                  
  9. Ad.poz.110 farby akrylowe o pojemności minimum 200 ml.
  10. Ad.poz.112 tak to spinacze 28 mm x 100 szt.
  11. Ad.poz.113-115 spinacz klips biurowy 19 mm , 25 mm , 32 mm
  12. Ad.poz.121 poproszę o cenę za sztukę
  13. Ad.poz.122 tak to taśma 24 mm
  14. Ad.poz.154 tak to może być świeca stołowa
  15. Ad.poz.161-164 sztućce papierowe dostępne są w różnych opakowaniach po 50 szt./op. Również
  16. Zamawiający dopuszcza także opakowania po 100 szt.(tj. nie 2 op.=50 szt. a 1 op. = 100 szt.)
  17. Ad.poz.166 opakowanie = 50 szt.
  18. Ad.poz.167 i 168 –tacki przeznaczone do podawania potraw (papierowe) 100 szt./op.
  19. Ad.poz. 175 serwetki gastronomiczne 10 x 500 szt. lub 25 x 200 szt.

 

 

21.11.2023

Dyrektor Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie zwraca się z uprzejmą prośbą o wycenę: ”Dostawy zestawu systemu telewizji przemysłowej do Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie” – informacje i dokumentacja w załącznikach.

Termin składania ofert do 27.11.2023 r. do godziny 11.00 w sekretariacie w siedzibie Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie lub w formie elektronicznej: zamowienia@koronowo.oow.gov.pl

Kryterium 100% cena.

Osoby do kontaktu w sprawie dostawy – Rafał Żydkiewicz – kierownik gospodarczy – 664587222, r.zydkiewicz@koronowo.oow.gov.pl,

Tomasz Buła – specjalista, t.bula@koronowo.oow.gov.pl  

Załączniki:

  1. SIWZ
  2. SIWZ załącznik nr 3 – szczegóły techniczne sprzętu
  3. Umowa wzór
  4. Formularz oferty
  5. Załącznik nr 1 do formularza ofertowego(kalkulacja ceny ofertowej)
  6. Załącznik nr 2 do formularza ofertowego – druki oświadczeń
  7. Załącznik nr 3 druk oświadczenia – wykluczenie.
  8. Klauzula informacyjna RODO

Pobierz wszystkie załączniki (zip).

 

30.10.2023

Dyrektor Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie zwraca się z uprzejmą prośbą o wycenę: ”Dostawy sprzętu komputerowego (pięciu komputerów All-In-One z oprogramowaniem licencyjnym) do pracowni informatycznej w Okręgowym Ośrodku Wychowawczym w Koronowie” – informacje i dokumentacja w załącznikach.

Termin składania ofert do 14.11.2023 r. do godziny 11.00 w sekretariacie w siedzibie Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie lub w formie elektronicznej: zamowienia@koronowo.oow.gov.pl

Kryterium 100% cena.

Osoby do kontaktu w sprawie dostawy – Rafał Żydkiewicz – kierownik gospodarczy – 664587222, r.zydkiewicz@koronowo.oow.gov.pl,

Tomasz Buła – specjalista, t.bula@koronowo.oow.gov.pl  

Załączniki:

  1. SIWZ
  2. Umowa wzór
  3. SIWZ załącznik nr 3 – minimalne wymagania sprzętu komputerowego do OOW w Koronowie.
  4. Formularz oferty
  5. Załącznik nr 1 do formularza ofertowego – zestawienie cenowe oferowanego sprzętu komputerowego i oprogramowania.
  6. Załącznik nr 2 do formularza ofertowego – druk oświadczenia.
  7. Załącznik nr 3 druk oświadczenia – wykluczenie.
  8. Klauzula informacyjna RODO

Pobierz wszystkie załączniki (zip).

 

Aktualizacja z dnia 07.11.2023r. - odpowiedzi na pytania oferentów:

W nawiązaniu do zapytania poniżej przesyłam pytania do wzoru umowy.  

Pytanie nr 1

§ 6. 1. Zamówienie dodatkowe, których potwierdzona przez Zamawiającego konieczność wykonania wystąpi w toku realizacji przedmiotu umowy, a których zakres finansowy nie przekracza 50% wynagrodzenia, Dostawca zobowiązany jest wykonać na dodatkowe zlecenie zamawiającego, przy zachowaniu tych samych norm, parametrów i standardów.

2. Wynagrodzenie za dodatkowe zamówienie, o których mowa w pkt. 1, będzie ustalone na podstawie faktycznie wykonanej dostawy oraz cen ustalonych w ofercie wykonawcy w zamówieniu podstawowym.

Wnosimy do Zamawiającego o wykreślenie powyższych zapisów ze względu na fakt, iż przedstawiona oferta cenowa będzie ograniczona terminem obowiązywania wskazanych cen, ustalonych z producentem sprzętu. Nie ma możliwości, aby w nieokreślonym w umowie czasie, Zamawiający mógł dowolnie skorzystać z prawa opcji w tym zakresie.  

Odpowiedź na pytanie nr 1:

Zapis w umowie jest standardowy jaki stosujemy w placówce w wielu umowach, nie zostanie wykreślony, natomiast deklaruję że ze względu na brak środków placówka nie planuje realizować zamówienia dodatkowego.

 

Pytanie nr 2

§8. 1. Wykonawca płaci Zamawiającemu kary umowne:

a) W przypadku zwłoki w wykonaniu przedmiotu umowy Dostawca zapłaci karę umowna w wysokości 0,5% wartości opóźnionej dostawy za każdy rozpoczęty dzień zwłoki.

c) W przypadku zwłoki w usunięciu wad przedmiotu umowy Dostawca zapłaci karę umowną w wysokości 0,5% wartości wadliwie wykonanych mebli będących przedmiotem zamówienia za każdy dzień zwłoki.

Wnosimy o zmniejszenie wysokości kary do 0,2%. 

Odpowiedź na pytanie nr 2:

Niestety nie mogę się przychylić do zmniejszenia kary umownej w zapisie wzoru umowy. Uważam że od rozstrzygnięcia zapytania ofertowego na Dostawę sprzętu komputerowego (pięciu komputerów All-In-One z oprogramowaniem licencyjnym) do pracowni informatycznej w Okręgowym Ośrodku Wychowawczym w Koronowie będzie dostatecznie dużo czasu do realizacji zamówienia (minimum 10 dni).

 

 

27.10.2023

Dyrektor Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie zwraca się z uprzejmą prośbą o wycenę usługi:  „ Usługi medyczne lekarza psychiatry dla wychowanek w Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie” – informacje i dokumentacja w załącznikach.

Termin składania ofert do 08.11.2022 r. do godziny 11.00 w sekretariacie w siedzibie Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie,

- pisemnej (osobiście, listownie) na adres: Dworcowa 36, 86-010 Koronowo

- w wersji elektronicznej na e-mail: zamowienia@koronowo.oow.gov.pl

Głównym kryterium w ocenianiu ofert jest cena – 100%.

Osoba do kontaktu w sprawie zapytania cenowego na wykonywanie usług: Pani Hanna Zawadowska Jakubowska – Dyrektor OOW w Koronowie – 52 3822275, h.jakubowska@koronowo.oow.gov.pl lub Rafał Żydkiewicz – kierownik gospodarczy – 664587222, r.zydkiewicz@koronowo.oow.gov.pl

Załączniki:

  1. Formularz oferty,
  2. Zakres obowiązków lekarza psychiatry – załącznik nr 1
  3. Druk oświadczeń – załącznik nr 2
  4. Druk oświadczenia – wykluczenie - załącznik nr 3
  5. Wzór umowy
  6. Klauzula informacyjna RODO

Pobierz wszystkie załączniki (zip).

 

20.10.2023

Dyrektor Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie zwraca się z uprzejmą prośbą o wycenę dostaw: ” Nabiału, przetworów mlecznych, tłuszczy do Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie” – informacje i dokumentacja w załącznikach.

Termin składania ofert do 27.10.2023 r. do godziny 11.00 w formie:

- pisemnej (osobiście, listownie) na adres: Dworcowa 36, 86-010 Koronowo (sekretariat)

- w wersji elektronicznej na e-mail: zamowienia@koronowo.oow.gov.pl 

Głównym kryterium w ocenianiu ofert jest cena – 100%.

Osoba do kontaktu w sprawie dostaw – Rafał Żydkiewicz – kierownik gospodarczy – 664587222, Sylwia Manys – intendent - 664581019

Załączniki:

  1. Formularz oferty.
  2. Specyfikacja zamówienia – załącznik nr 1
  3. Druk oświadczenia – załącznik nr 2
  4. Załącznik nr 3 – druk oświadczenia wykluczenie
  5. Wzór umowy
  6. Klauzula informacyjna RODO w związku z ogłoszeniem o zamówieniu publicznym.

Pobierz wszystkie załączniki (zip).

 

26.09.2023

Dyrektor Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie zwraca się z uprzejmą prośbą o wycenę dostaw artykułów spożywczych wg słownika zamówień publicznych (CPV) grupy 153 i 158 w okresie od 14.10.2023 do 13.10.2024 do Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie.

Kryterium 100% cena

Pytania proszę kierować do pani Sylwii Manys – 664581019, s.manys[at]koronowo.oow.gov.pl.

Ofertę na formularzu cenowym z załącznikami należy złożyć w terminie do dnia 05.10.2023 r. do godziny 11:00 w  jednej z poniższych form:

  1. pisemnej ( listownie) na adres: Okręgowy Ośrodek Wychowawczy w Koronowie, ul. Dworcowa 36, 86-010 Koronowo
  2. osobiście – pod ww. adresem w budynku administracji - sekretariat
  3. w wersji elektronicznej na e-mail: zamowienia[at]koronowo.oow.gov.pl

Załączniki:

  1. Formularz oferty.
  2. Specyfikacja – załącznik nr 1
  3. Druk oświadczenia – załącznik nr 2
  4. Druk oświadczenia wykluczenie – załącznik nr 3
  5. Wzór umowy.
  6. Klauzula informacyjna.

Pobierz wszystkie załączniki (zip).

 

22.09.2023

Dyrektor Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie zwraca się z uprzejmą prośbą o wycenę: ”Dostaw pieczywa do Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie” – informacje i dokumentacja w załącznikach.

Główne kryterium oceny ofert – 100% cena.

Termin składania ofert: do  dnia 28.09.2023 r. do godziny 11.00 w sekretariacie w siedzibie Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie lub w formie elektronicznej na adres email: zamowienia[at]koronowo.oow.gov.pl

Osoba do kontaktu w sprawie dostaw: Sylwia Manys (intendent) - tel. 664 581 019 lub 52 382 22 75, w godzinach 8.00 - 15.00 od poniedziałku do piątku.

Załączniki:

  1. Formularz oferty.
  2. Specyfikacja.
  3. Druk oświadczenia – załącznik nr 2
  4. Druk oświadczenia wykluczenie – załącznik nr 3
  5. Wzór umowy.
  6. Klauzula informacyjna.

Pobierz wszystkie załączniki (zip).

 

03.07.2023

Dyrektor Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie zwraca się z uprzejmą prośbą o wycenę: „Dostawy mebli ze stali nierdzewnej do pracowni gastronomicznej do warsztatów szkolnych w Okręgowym Ośrodku Wychowawczym w Koronowie” – informacje i dokumentacja w załącznikach.

Termin składania ofert do 11.07.2023 r. do godziny 11.00 w sekretariacie w siedzibie Okręgowego Ośrodka Wychowawczego  w Koronowie lub na adres zamowienia[at]koronowo.oow.gov.pl

Kryterium 100% cena.

Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 11.07.2023 r. o godzinie 11.10 w Sali konferencyjnej w budynku administracji OOW w Koronowie, ul. Dworcowa 36.

Osoba do kontaktu w sprawie dostaw – Rafał Żydkiewicz - 6645887222 – poniedziałek - piątek od 8.00 do 15.00.

Załączniki:

  1. Formularz oferty.
  2. Załącznik nr 1 do formularza ofertowego
  3. Druk oświadczenia – załącznik nr 2
  4. Druk oświadczenia –wykluczenie załącznik nr 3
  5. Specyfikacja.
  6. Załącznik do specyfikacji – rysunki mebli.
  7. Wzór umowy.
  8. Klauzula informacyjna RODO

Pobierz wszystkie załączniki (zip).

 

24.06.2023

Dyrektor Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie zwraca się z uprzejmą prośbą o wycenę dostaw: ” Mięsa drobiowego, wieprzowego, wołowego, wędlin do Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie” – informacje i dokumentacja w załącznikach.

Termin składania ofert do 29.06.2023 r. do godziny 11.00 w sekretariacie w siedzibie Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie lub na adres email: zamowienia[at]koronowo.oow.gov.pl

Głównym kryterium w ocenianiu ofert jest cena – 100%.

Osoba do kontaktu w sprawie dostaw –  Sylwia Manys (intendent) – 664581019 lub 523822275 – od 8.00 do 15.00.

Załączniki:

  1. Formularz oferty.
  2. Specyfikacja.
  3. Druk oświadczenia załącznik nr 2
  4. Druk oświadczenie – wykluczenie – załącznik nr 3
  5. Wzór umowy
  6. Klauzula informacyjna przetwarzania danych osobowych.

Pobierz wszystkie załączniki (zip).

 

23.05.2023

Dyrektor Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie zwraca się z uprzejmą prośbą o wycenę roboty budowlanej: „Modernizacja i remont pomieszczeń warsztatów szkolnych w Okręgowym Ośrodku Wychowawczym w Koronowie- pracownia gastronomiczna i pracownia fryzjerska” – informacje i dokumentacja w załącznikach.

Kryteria oceny ofert zawarte w „SIWZ modernizacja i remont pomieszczeń budynku warsztatów szkolnych  w Okręgowym Ośrodku Wychowawczym w Koronowie – pracownia gastronomiczna i pracownia fryzjerska” – 80% cena, 20% gwarancja.

Istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej dachu budynku internatu przeznaczonego do remontu przed złożeniem oferty w godzinach 8-14 od poniedziałku do piątku na terenie

Okręgowy Ośrodek Wychowawczy w Koronowie, ul. Dworcowa 36, 86-010 Koronowo

Termin składania ofert do 30.05.2023 r. do godziny 11.00 w sekretariacie w siedzibie Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie lub na email: zamowienia@koronowo.oow.gov.pl

Osoba do kontaktu w sprawie zapytanie cenowego – Rafał Żydkiewicz – kierownik gospodarczy – tel. 664587222, r.zydkiewicz@koronowo.oow.gov.pl

Załączniki:

  1. Przedmiar robót.
  2. SIWZ.
  3. Formularz oferty.
  4. Wzór umowy.
  5. Druki oświadczeń załącznik nr 2 i nr 3
  6. Projekt wykonawczy,
  7. STWiOR
  8. Oświadczenie o ochronie prywatności (RODO)

Pobierz wszystkie załaczniki (zip).

 

21.04.2023

Dyrektor Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie zwraca się z uprzejmą prośbą o wycenę "Usługi w zakresie sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń biurowych, sanitariatów, korytarzy i ciągów komunikacyjnych w budynku administracji Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie” – informacje i dokumentacja w załącznikach.

Oferty proszę składać do 27.04.2023 r. do godziny 11.00.

Kryterium 100% cena.

Istnieje możliwość oględzin pomieszczeń do sprzątania przed złożeniem oferty – kontakt kierownik gospodarczy Rafał Żydkiewicz -  664587222.

Załączniki:

  1. Formularz oferty.
  2. Specyfikacja.
  3. Załącznik nr 3 – druk oświadczeń.
  4. Załącznik nr 4 druk oświadczenia – wykluczenie.
  5. Wzór umowy.
  6. Klauzula informacyjna RODO.

Pobierz wszystkie załączniki (zip).

 

Aktualizacja z dnia 25.04.2023

W związku z pytaniem oferenta dotyczącym artykułów higieniczno sanitarnych oraz zapachowych – czyli ręczniki papierowe, mydła w płynie, papier toaletowy, worki na śmieci itd. wykorzystanych podczas realizacji zamówienia informuje że ww. artykuły będą zakupywane przez Zamawiającego.

Zamawiający sam zakupuje ww. artykuły i przekazuje Wykonawcy w celu uzupełnienia braków.
Natomiast po stronie Wykonawcy pozostają wszelkie środki czyszcząco dezynfekujące zgodne z opisem z §4 pkt. 3 wzoru umowy.

 

Aktualizacja z dnia 26.04.2023 - odpowiedzi na pytania oferentów z dnia 25.04.2023:

Pytanie 1: 

Wykonawca prosi o udzielenie odpowiedzi czy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy spowodowanej koniecznością waloryzacji cen w uzasadnionych przypadkach?
W szczególności Wykonawca prosi o potwierdzenie czy będzie stanowić podstawę do złożenia wniosku o zmianę wynagrodzenia wystąpienie okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w tym wynikających z decyzji organów władzy publicznej, zmiana stawki VAT, zmiana minimalnego wynagrodzenia za pracę / minimalnej stawki godzinowej, zmiana zasad lub stawek ubezpieczenia społecznego/ zdrowotnego, zmiany w zakresie zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia)?

Odpowiedź:

Zamawiający nie przewiduje zmiany wynagrodzenia w czasie trwania umowy, jedynie w przypadku zlecenia zamówienia dodatkowego.

Pytanie 2:

- Czy poprzednia firma się u Państwa nie sprawdziła?

Odpowiedź:

Poprzednia firma sprawdziła się, wykonywała swoje usługi z należytą starannością i  bardzo dobrą jakością.

Pytanie 3:

- Na ostatnim zapytaniu ofertowym był kontrakt za rok, teraz jest na 2 lata, dlaczego został tym razem wydłużony?

Odpowiedź:

W związku z brakami kadrowymi w ośrodku i ustabilizowaniem sytuacji prawnej OOW w Koronowie podjęto decyzję o podpisaniu umowy na wykonywanie usług sprzątania w placówce na 2 lata.

Pytanie 4:

Co sprawiło, że w ubiegłym zapytaniu ofertowym wygrała firma która kwotowo przekroczyła Państwa budżet przeznaczony na sprzątanie ?

Odpowiedź:

Firma która wygrała postępowanie nr 180/22 na usługi sprzątania w okresie 04.05.2022 – 30.04.2023 mieściła się w budżecie przeznaczonym na zrealizowanie zamówienia.

 

 

25.02.2023

Dyrektor Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie zwraca się z uprzejmą prośbą o wycenę roboty budowlanej: „Remont dachu budynku internatu w Okręgowym Ośrodku Wychowawczym w Koronowie” – informacje i dokumentacja w załącznikach.

Kryteria oceny ofert zawarte w „SIWZ Remont dachu budynku internatu  w Okręgowym Ośrodku Wychowawczym w Koronowie” – 80% cena, 20% gwarancja.

Istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej dachu budynku internatu przeznaczonego do remontu przed złożeniem oferty w godzinach 8-14 od poniedziałku do piątku na terenie

Okręgowy Ośrodek Wychowawczy w Koronowie

ul. Dworcowa 36, 86-010 Koronowo

Termin składania ofert do 09.03.2023 r. do godziny 11.00 w sekretariacie w siedzibie Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie lub na email: zamowienia@koronowo.oow.gov.pl

Osoba do kontaktu w sprawie zapytanie cenowego – Rafał Żydkiewicz – kierownik gospodarczy – tel. 664587222, r.zydkiewicz@koronowo.oow.gov.pl

Załączniki:

  1. Przedmiar robót.
  2. SIWZ.
  3. Formularz oferty.
  4. Wzór umowy.
  5. Druki oświadczeń załącznik nr 2 i nr 3
  6. Zdjęcia dachu budynku internatu.
  7. Oświadczenie o ochronie prywatności (RODO)

Pobierz wszystkie załączniki (zip).

 

27.01.2023

Dyrektor Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie zwraca się z uprzejmą prośbą o wycenę dostaw: ” Artykułów chemii gospodarczej do Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w  Koronowie” – informacje i dokumentacja w załącznikach.

Termin składania ofert do 08.02.2023 r. do godziny 11.00 w sekretariacie w siedzibie Okręgowego Ośrodka Wychowawczego  w Koronowie lub na adres zamowienia[at]koronowo.oow.gov.pl

Kryterium 100% cena.

Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 08.02.2023 r. o godzinie 11.10 w Sali konferencyjnej w budynku administracji OOW w Koronowie, ul. Dworcowa 36.

Osoba do kontaktu w sprawie dostaw – Rafał Żydkiewicz - 6645887222, Lucyna Golańska – 523822275 – poniedziałek - piątek od 8.00 do 15.00.

Załączniki:

  1. Formularz oferty.
  2. Druk oświadczenia – załącznik nr 2
  3. Druk oświadczenia –wykluczenie załącznik nr 3
  4. Specyfikacja.
  5. Wzór umowy.
  6. Klauzula informacyjna RODO

Pobierz wszystkie załaczniki (zip).

 

16.01.2023

Dyrektor Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie zwraca się z uprzejmą prośbą o wycenę artykułów spożywczych wg słownika zamówień publicznych (CPV) grupa 032 dostarczanych do Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie.

Termin dostarczenia ofert do 25.01.2023 r. do godziny 11.00, jawne otwarcie ofert nastąpi 25.01.2023 o godzinie 11.10 w Sali konferencyjnej budynku administracji OOW w Koronowie, ul. Dworcowa 36.

Kryterium 100% cena.

Oferty mogą być dostarczone w formie papierowej na adres Okręgowy Ośrodek Wychowawczy w Koronowie ul. Dworcowa 36, 86-010 Koronowo – sekretariat lub elektronicznej na adres email: zamowienia@koronowo.oow.gov.pl

Pytania proszę kierować do pani Sylwii Manys intendentki – 664581019, zamowienia@koronowo.oow.gov.pl

 Załączniki:

  1. Formularz oferty
  2. Druk oświadczenia – załącznik nr 2
  3. Druk oświadczenia wykluczenie – załącznik nr 3
  4. Specyfikacja zamówienia.
  5. Wzór umowy.
  6. Klauzula informacyjna RODO

Pobierz wszystkie załączniki (zip).

 

16.01.2023

Dyrektor Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie zwraca się z uprzejmą prośbą o wycenę usługi pn.:  „ Usługi medyczne lekarza ginekologa dla wychowanek w Okręgowym Ośrodku Wychowawczym w Koronowie” – informacje i dokumentacja w załącznikach.

Termin składania ofert do 24.01.2023 r. do godziny 11.00 w sekretariacie w siedzibie Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie, ul. Dworcowa 36, 86-010 Koronowo lub na adres e-mail: zamowienia[at]koronowo.oow.gov.pl

Pytania prosimy kierować do Pana Rafała Żydkiewicza –kierownika gospodarczego - 664587222

Kryterium 100% cena.

Załączniki:

  1. Formularz oferty
  2. Specyfikacja – załącznik nr 1
  3. Druk oświadczeń – załącznik  nr 2
  4. Druk oświadczenia - załącznik nr 3
  5. Wzór umowy.
  6. Klauzula informacyjna RODO

Pobierz wszystkie załączniki (zip).

 

5.01.2023

Dyrektor Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie zwraca się z uprzejmą prośbą o wycenę dostaw: ”Artykułów chemii gospodarczej do Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w  Koronowie” – informacje i dokumentacja w załącznikach.

Termin składania ofert do 17.01.2023 r. do godziny 11.00 w sekretariacie w siedzibie Okręgowego Ośrodka Wychowawczego  w Koronowie lub na adres zamowienia[at]koronowo.oow.gov.pl

Kryterium 100% cena.

Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 17.01.2023 r. o godzinie 11.10 w Sali konferencyjnej w budynku administracji OOW w Koronowie, ul. Dworcowa 36.

Osoba do kontaktu w sprawie dostaw – Rafał Żydkiewicz - 6645887222, Lucyna Golańska – 523822275 – poniedziałek - piątek od 8.00 do 15.00.

Załączniki:

  1. Formularz oferty.
  2. Druk oświadczenia – załącznik nr 2
  3. Druk oświadczenia –wykluczenie załącznik nr 3
  4. Specyfikacja.
  5. Wzór umowy.
  6. Klauzula informacyjna RODO

Pobierz wszystkie załączniki (plik zip).

 

31.10.2022

Zamówienie publiczne na: Remont grupy adaptacyjnej w Okręgowym Ośrodku Wychowawczym w Koronowie- część  I

Postępowanie prowadzone jest na platformie e-zamówienia - kliknij tutaj aby wejść na platformę.

Załączniki:

  1. Projekt wykonawczy
  2. Przedmiar robót.
  3. Specyfikacje techniczne.
  4. Inwentaryzacja budowlana.
  5. Specyfikacja warunków zamówienia wraz z załącznikami.

Aktualizacja załączników z dnia 02.11.2022.

Dodano:

  1. Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia.
  2. Wzór umowy.
  3. Formularz oferty.

Pobierz wszystkie załączniki (zip).

 

26.10.2022

Dyrektor Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie zwraca się z uprzejmą prośbą o wycenę dostaw: ” Nabiału, przetworów mlecznych, tłuszczy do Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie” – informacje i dokumentacja w załącznikach.

Termin składania ofert do 03.11.2022 r. do godziny 11.00 w sekretariacie w siedzibie Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie,

- pisemnej (osobiście, listownie) na adres: Dworcowa 36, 86-010 Koronowo

- faxem na numer 052 382-22-75

- w wersji elektronicznej na e-mail: zamowienia@koronowo.oow.gov.pl 

Głównym kryterium w ocenianiu ofert jest cena – 100%.

Osoba do kontaktu w sprawie dostaw – Rafał Żydkiewicz – kierownik gospodarczy – 664587222, Sylwia Manys – intendent - 664581019

Załączniki:

  1. Formularz oferty.
  2. Specyfikacja zamówienia.
  3. Wzór umowy.
  4. Druk oświadczenia – załącznik nr 2
  5. Załącznik nr 3 – druk oświadczenia wykluczenie
  6. Klauzula informacyjna w związku z ogłoszeniem o zamówieniu publicznym.

Pobierz wszystkie załączniki (zip).

 

24.10.2022

Dyrektor Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie zwraca się z uprzejmą prośbą o wycenę usługi:  „ Usługi medyczne lekarza psychiatry dla wychowanek w Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie” – informacje i dokumentacja w załącznikach.

Termin składania ofert do 04.11.2022 r. do godziny 11.00 w sekretariacie w siedzibie Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie,

- pisemnej (osobiście, listownie) na adres: Dworcowa 36, 86-010 Koronowo

- faxem na numer 052 382-22-75

- w wersji elektronicznej na e-mail: zamowienia@koronowo.oow.gov.pl

Głównym kryterium w ocenianiu ofert jest cena – 100%.

Osoba do kontaktu w sprawie zapytania cenowego na wykonywanie usług: Pani Hanna Zawadowska Jakubowska – Dyrektor OOW w Koronowie – 52 3822275, h.jakubowska@koronowo.oow.gov.pl

Załączniki:

  1. Formularz oferty,
  2. Zakres obowiązków lekarza psychiatry,
  3. Wzór umowy.
  4. Karta pracy lekarza psychiatry – załącznik nr 2
  5. Druk oświadczenia – załącznik nr 3
  6. Klauzula informacyjna RODO

Pobierz wszystkie załączniki (zip).

 

21.10.2022

Dyrektor Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie zwraca się z uprzejmą prośbą o wycenę dostaw: ” Artykułów szkolnych i biurowych do Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie” – informacje i dokumentacja w załącznikach.

Termin składania ofert do 02.11.2022 r. do godziny 11.00 w sekretariacie w siedzibie Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie,

- pisemnej (osobiście, listownie) na adres: Dworcowa 36, 86-010 Koronowo

- faxem na numer 052 382-22-75

- w wersji elektronicznej na e-mail: zamowienia@koronowo.oow.gov.pl 

Głównym kryterium w ocenianiu ofert jest cena – 100%.

Osoba do kontaktu w sprawie dostaw – Rafał Żydkiewicz – kierownik gospodarczy – 664587222, Lucyna Golańska – magazynier - 523822275

Załączniki:

  1. Formularz oferty.
  2. Specyfikacja zamówienia.
  3. Wzór umowy.
  4. Druk oświadczenia.
  5. Klauzula informacyjna w związku z ogłoszeniem o zamówieniu publicznym.

Pobierz wszystkie załączniki (zip).

 

14.10.2022

Dyrektor Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie w Koronowie zwraca się z uprzejmą prośbą o wycenę roboty budowlanej: „Remont łazienki na I piętrze  budynku internatu Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie w Koronowie” – informacje i dokumentacja w załącznikach.

Kryteria oceny ofert zawarte w „SIWZ Remont łazienki na I piętrze budynku internatu Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie”

Istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej łazienki budynku internatu przeznaczonego do remontu przed złożeniem oferty w godzinach 8-14 od poniedziałku do piątku.

Termin składania ofert do 20.10.2022 r. do godziny 11.00 w sekretariacie w siedzibie Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie lub na email: zamowienia@koronowo.oow.gov.pl

Osoba do kontaktu w sprawie zapytanie cenowego – Rafał Żydkiewicz – kierownik gospodarczy – tel. 664587222, r.zydkiewicz@koronowo.oow.gov.pl

Załączniki:

  1. Przedmiar robót.
  2. SIWZ.
  3. Formularz oferty.
  4. Wzór umowy.
  5. Druki oświadczeń załącznik nr 2 i nr 3
  6. Oświadczenie o ochronie prywatności (RODO)

Pobierz wszystkie załączniki (zip).

 

30.09.2022

Dyrektor Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie zwraca się z uprzejmą prośbą o wycenę dostaw artykułów spożywczych wg słownika zamówień publicznych (CPV) grupy 153 i 158 w okresie od 14.10.2022 do 13.10.2023 do Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie.

Kryterium 100% cena

Pytania proszę kierować do pani Sylwii Manys – 664581019, s.manys[at]koronowo.oow.gov.pl.

Ofertę na formularzu cenowym z załącznikami należy złożyć w terminie do dnia 07.10.2022 r. do godziny 12:00 w  jednej z poniższych form:

  1. pisemnej ( listownie) na adres: Okręgowy Ośrodek Wychowawczy w Koronowie, ul. Dworcowa 36, 86-010 Koronowo
  2. osobiście – pod ww. adresem w budynku administracji - sekretariat
  3. faxem na numer 52 3822 275
  4. w wersji elektronicznej na e-mail: zamowienia[at]koronowo.oow.gov.pl

Załączniki:

  1. Druk oświadczenia.
  2. Formularz oferty.
  3. Wzór umowy.
  4. Specyfikacja.
  5. Klauzula informacyjna.

Pobierz wszystkie załączniki (zip).

 

29.09.2022

Dyrektor Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie zwraca się z uprzejmą prośbą o wycenę: ”Dostaw pieczywa do Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie” – informacje i dokumentacja w załącznikach.

Główne kryterium oceny ofert – 100% cena.

Termin składania ofert: do  dnia 05.10.2022 r. do godziny 11.00 w sekretariacie w siedzibie Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Koronowie lub w formie elektronicznej na adres email: zamowienia[at]koronowo.oow.gov.pl

Osoba do kontaktu w sprawie dostaw: Sylwia Manys (intendent) - tel. 664 581 019 lub 52 382 22 75, w godzinach 8.00 - 15.00 od poniedziałku do piątku.

Załączniki:

  1. Druk oświadczenia.
  2. Formularz oferty.
  3. Specyfikacja.
  4. Wzór umowy.
  5. Klauzula informacyjna.

Pobierz wszystkie załączniki (zip).

 

16.08.2022

Dyrektor Zakładu Poprawczego i Schroniska dla Nieletnich zwraca się z uprzejmą prośbą o wycenę dostaw artykułów spożywczych mrożonych wg słownika zamówień publicznych (CPV) grupa 152, 153 i 158 do Zakładu Poprawczego i Schroniska dla Nieletnich w Koronowie.

Termin dostarczenia ofert do 25.08.2022 r. do godziny 11.00, jawne otwarcie ofert nastąpi 25.08.2022 o godzinie 11.10 w Sali konferencyjnej budynku administracji ZPiSdN w Koronowie, ul. Dworcowa 36.

Głównym kryterium w ocenianiu ofert jest cena – 100%.

Pytania proszę kierować do pani intendent Sylwii Manys – 664581019, s.manys[at]koronowo.zpisdn.gov.pl lub r.zydkiewicz[at]koronowo.zpisdn.gov.pl

Załączniki:

  1. Formularz oferty.
  2. Specyfikacja - mrożonki.
  3. Druki oświadczeń
  4. Wzór umowy.
  5. Klauzula informacyjna w związku z ogłoszeniem o zamówieniu publicznym.

Pobierz wszystkie załączniki (zip).

Aktualizacja z dnia 19.18.2022

W związku z otrzymanym pytaniem od oferenta dotyczącym gramatury opakowań mrożonek, zamawiający dopuszcza gramaturę opakowań do 5 kg.

Poniżej poprawiona specyfikacja, którą należy wykorzystać do wyceny w zapytaniu cenowym na dostawę artykułów spożywczych mrożonych wg słownika zamówień publicznych (CPV) grupa 152, 153 i 158 do Zakładu Poprawczego i Schroniska dla Nieletnich w Koronowie.

Specyfikacja - mrożonki (poprawiona).


 

16.07.2022

Dyrektor Zakładu Poprawczego  i Schroniska dla Nieletnich w Koronowie zwraca się z uprzejmą prośbą o wycenę roboty budowlanej: „Remont dachu budynku internatu w Zakładzie Poprawczym i Schronisku dla Nieletnich w Koronowie” – informacje i dokumentacja w załącznikach.

Kryteria oceny ofert zawarte w „SIWZ Remont dachu budynku internatu  w Zakładzie Poprawczym i Schronisku dla Nieletnich w Koronowie”

Istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej dachu budynku internatu przeznaczonego do remontu przed złożeniem oferty w godzinach 8-14 od poniedziałku do piątku.

Termin składania ofert do 10.08.2022 r. do godziny 11.00 w sekretariacie w siedzibie Zakładu Poprawczego i Schroniska dla Nieletnich w Koronowie lub na email: zamowienia@koronowo.zpisdn.gov.pl

Osoba do kontaktu w sprawie zapytanie cenowego – Rafał Żydkiewicz – kierownik gospodarczy – tel. 664587222, r.zydkiewicz@koronowo.zpisdn.gov.pl

Załączniki:

  1. Przedmiar robót.
  2. SIWZ.
  3. Formularz oferty.
  4. Wzór umowy.
  5. Druki oświadczeń załącznik nr 2 i nr 3
  6. Zdjęcia dachu budynku internatu.
  7. Oświadczenie o ochronie prywatności (RODO)

Pobierz wszystkie załączniki (zip).

 

07.06.2022

Dyrektor Zakładu Poprawczego  i Schroniska dla Nieletnich w Koronowie zwraca się z uprzejmą prośbą o wycenę roboty budowlanej: „Wykonanie instalacji klimatyzacji pomieszczeń biurowych w budynku administracji w Zakładzie Poprawczym i Schronisku dla Nieletnich w Koronowie” – informacje i dokumentacja w załącznikach.

Kryteria oceny ofert zawarte w „SIWZ Wykonanie instalacji klimatyzacji pomieszczeń biurowych  w ZPiSdN w Koronowie”

Istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej budynku i pomieszczeń przeznaczonych do montażu instalacji przed złożeniem oferty w godzinach 9-14 od poniedziałku do piątku.

Termin składania ofert do 13.06.2022 r. do godziny 11.00 w sekretariacie w siedzibie Zakładu Poprawczego i Schroniska dla Nieletnich w Koronowie lub na email: zamowienia@koronowo.zpisdn.gov.pl

Osoba do kontaktu w sprawie zapytanie cenowego – Rafał Żydkiewicz – kierownik gospodarczy – tel. 664587222, r.zydkiewicz@koronowo.zpisdn.gov.pl

Załączniki:

  1. Przedmiar robót.
  2. SIWZ.
  3. Formularz oferty.
  4. Wzór umowy.
  5. Druki oświadczeń załącznik nr 2 i nr 3
  6. Rysunek elewacji budynku administracji ZPiSdN w Koronowie
  7. Oświadczenie o ochronie prywatności (RODO)

Pobierz wszystkie załączniki (zip).

 

22.04.2022

Dyrektor Zakładu Poprawczego  i Schroniska dla Nieletnich w Koronowie zwraca się z uprzejmą prośbą o wycenę "Usługi w zakresie sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń biurowych, sanitariatów, korytarzy i ciągów komunikacyjnych w budynku administracji Zakładu Poprawczego i Schroniska dla Nieletnich w Koronowie” – informacje i dokumentacja w załącznikach.

Oferty proszę składać do 28.04.2022 r.

Kryterium 100% cena.

Istnieje możliwość oględzin pomieszczeń do sprzątania przed złożeniem oferty – kontakt kierownik gospodarczy Rafał Żydkiewicz -  664587222.

Załączniki:

  1. Druk oświadczenia.
  2. Formularz oferty.
  3. Specyfikacja pomieszczeń.
  4. Wzór umowy.

Pobierz wszystkie załączniki (zip).

Aktualizacja z dnia 26..04.2022

Dyrektor Zakładu Poprawczego  i Schroniska dla Nieletnich w Koronowie w związku z przeprowadzeniem postepowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie "Usługi w zakresie sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń biurowych, sanitariatów, korytarzy i ciągów komunikacyjnych w budynku administracji Zakładu Poprawczego i Schroniska dla Nieletnich w Koronowie” – przesyła pytania zadane w trybie informacji publicznej przez jednego z oferentów – wykonawcę oraz odpowiedzi do pytań. 

Załączniki:

  1. Pytania oferenta wykonawcy dotyczące zamówienia publicznego na sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynku administracji ZPiSdN w Koronowie.
  2. Odpowiedzi na pytania oferenta wykonawcy dotyczące zamówienia publicznego sprzątanie pomieszczeń w budynku administracji ZPiSdN w Koronowie.

Pobierz załączniki (zip).

 

25.10.2021

Dyrektor Zakładu Poprawczego  i Schroniska dla Nieletnich w Koronowie zwraca się z uprzejmą prośbą o wycenę roboty budowlanej: „Termomodernizacja budynku administracji w Zakładzie Poprawczym i Schronisku dla Nieletnich w Koronowie” – informacje i dokumentacja w załącznikach.

Projekt budowlany dotyczy zakresu ujętego w przedmiarze robót – pozycje w projekcie budowlanym nr 3.3, 3.7, 3.8 i 3.9 zostały wyłączone z zakresu robót ww. termomodernizacji budynku administarcji ZPiSdN w Koronowie.

Kryteria oceny ofert zawarte w „SIWZ Termomodernizacja budynku administracji w ZPiSdN w Koronowie”

Istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej budynku przeznaczonego do termomodernizacji przed złożeniem oferty w godzinach 9-14 od poniedziałku do piątku.

Termin składania ofert do 02.11.2021 r. do godziny 11.00 w sekretariacie w siedzibie Zakładu Poprawczego i Schroniska dla Nieletnich w Koronowie lub na email: zamowienia@koronowo.zpisdn.gov.pl

Osoba do kontaktu w sprawie zapytanie cenowego – Rafał Żydkiewicz – kierownik gospodarczy – tel. 664587222, r.zydkiewicz@koronowo.zpisdn.gov.pl

Załączniki:

  1. Projekt budowlany.
  2. Specyfikacja techniczna.
  3. Przedmiar robót.
  4. SIWZ.
  5. Formularz oferty.
  6. Wzór umowy.
  7. Druk oświadczenia.

Pobierz wszystkie załączniki (plik zip).

 

 

16.06.2021

Dyrektor Zakładu Poprawczego i Schroniska dla Nieletnich w Koronowie zwraca się z uprzejmą prośbą o wycenę dostaw: ” Mięsa drobiowego, wieprzowego, wołowego, wędlin do Zakładu Poprawczego i Schroniska dla Nieletnich w Koronowie” – informacje i dokumentacja w załącznikach.

Termin składania ofert do 24.06.2021 r. do godziny 11.00 w sekretariacie w siedzibie Zakładu Poprawczego i Schroniska dla Nieletnich w Koronowie lub na adres email: zamowienia[at]koronowo.zpisdn.gov.pl

Głównym kryterium w ocenianiu ofert jest cena – 100%.

Osoba do kontaktu w sprawie dostaw –  Renata Wojciechowska (intendent) – 664581019 lub 523822275 – od 8.00 do 15.00.

Załączniki:

  1. Wzór umowy.
  2. Formularz oferty.
  3. Specyfikacja.
  4. Druk oświadczenia.
  5. Klauzula informacyjna przetwarzania danych osobowych.

Pobierz wszystkie załączniki (zip).

 

26.02.2021

Dyrektor Zakładu Poprawczego  i Schroniska dla Nieletnich w Koronowie zwraca się z uprzejmą prośbą o wycenę roboty budowlanej: „Modernizacja pomieszczeń sanitarnych na potrzeby izby chorych w Zakładzie Poprawczym i Schronisku dla Nieletnich w Koronowie” – informacje i dokumentacja w załącznikach.

Kryteria oceny ofert zawarte w „SIWZ Modernizacja pomieszczeń sanitarnych na potrzeby izby chorych w ZPiSdN w Koronowie”

Istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej pomieszczeń przewidzianych  do remontu przed złożeniem oferty w godzinach 9-14 od poniedziałku do piątku.

Termin składania ofert do 05.03.2021 r. do godziny 11.00 w sekretariacie w siedzibie Zakładu Poprawczego i Schroniska dla Nieletnich w Koronowie lub na email: zamowienia@koronowo.zpisdn.gov.pl

Osoba do kontaktu w sprawie zapytanie cenowego – Rafał Żydkiewicz – kierownik gospodarczy – tel. 664587222, r.zydkiewicz@koronowo.zpisdn.gov.pl

Informacja dodatkowa: pozycja kosztorysowa 135 „Dostawa i montaż jednoskrzydłowych drzwi drewnianych wewnątrzlokalowych z ościeżnicą regulowaną z okuciami” – proszę wycenić drzwi wykonane z drewna jesion, kolor i wzór wg załączonych zdjęć.

Załączniki:

  1. Formularz oferty.
  2. Druk oświadczenia.
  3. Umowa wzór
  4. Przedmiar robót
  5. Rzuty pomieszczeń, zdjęcia wzór i kolor drzwi
  6. Klauzula informacyjna w związku z ogłoszeniem o zamówieniu publicznym.

Pobierz wszystkie załączniki (zip).

 

22.01.2021

Dyrektor Zakładu Poprawczego i Schroniska dla Nieletnich zwraca się z uprzejmą prośbą o wycenę artykułów spożywczych wg słownika zamówień publicznych (CPV) grupa 032 dostarczanych do Zakładu Poprawczego i Schroniska dla Nieletnich w Koronowie.

Termin dostarczenia ofert do 28.01.2021 r. do godziny 11.00, jawne otwarcie ofert nastąpi 28.01.2021 o godzinie 11.10 w Sali konferencyjnej budynku administracji ZPiSdN w Koronowie, ul. Dworcowa 36.

Oferty mogą być dostarczone w formie papierowej lub elektronicznej na adres email: zamowienia@koronowo.zpisdn.gov.pl

Pytania proszę kierować do pani Renaty Wojciechowskiej – 664581019, zamowienia@koronowo.zpisdn.gov.pl

 Załączniki:

  1. Druk oświadczenia.
  2. Formularz oferty.
  3. Klauzula informacyjna.
  4. Specyfikacja zamówienia.
  5. Wzór umowy.

Pobierz wszystkie załączniki (zip).

 

03.12.2020

Dyrektor Zakładu Poprawczego i Schroniska dla Nieletnich w Koronowie zwraca się z uprzejmą prośbą o wycenę dostaw: &rdqu

Ilość odsłon : 94550
Wytworzył : Hanna Zawadowska-Jakubowska : 2024-07-01
Wprowadził : Tomasz Buła
Ostatnia zmiana : Hanna Zawadowska-Jakubowska
Zmieniono : Pierwsza publikacja informacji Rejestr zmian bieżącej informacji

Utworzono 05-06-2010